Friday, January 17, 2014

Boleh Dapat Wang Dengan (Clickpay.my)

NAK BUAT BISNES KE ATAU NAK DAPAT DUIT????

     Hari tu dok pikir-pikir apa bisnes nak buat tahun 2014 ni. Nak jual sambal la, nak jual produk solar la dan yang sewaktu dengannya. Hari ni dapat tahu ada laman web yang bagi duit dengan melayari web tersebut dan laman yang seangkatan dengan nya. Eh.... betul ke ada owner web nak bagi duit kat kite dengan hanya tengok laman web diorang je. Macam tak logik. Tapi kalau diorang nak bagi pun apa salahnya kan. Bukan pakai duit kite pun. Ni dia laman web tersebut...

http://www.malaysia.clickpay.my/index.php?ref=budakpro


     Timbul pula persoalan dalam kepala. Kite ni nak buat bisnes ke atau nak dapat duit je. Boleh ke dapat duit tanpa buat bisnes. Atau boleh ke duit kite dapat tapi bisnes belum ader.. Hemmm...
Apa-apa pun dalam dok tunggu idea bisnes ni apa kata join je dulu laman web owner yang nak bagi duit ni. Kot-kot nanti bleh jadi modal bisnes... Join pun percuma je..CUBA JE Lah dulu..

Kite pun sign-up kat sini....


Ni pun salah satu tawaran percuma juga. Takkan nak lepaskan peluang percuma kot... 

5 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Saya dah lihat video macam mana web ni bagi duit kat kiter..
Di sini: https://www.youtube.com/watch?v=bYWGKDX3Xac

Budak sekolah pun boleh buat sebab ia percuma.

nazakay79 said...

Saya sudah join. Dan hari ni saya dah mencubanya.

DaP said...

Assalam. Terima kasih kerana memperkenalkan saya dengan web tersebut. Saya dah mula view website tersebut dan dah mula menjana RM1.00 untuk hari ini.

Sy nak share kegembiraan saya dengan foto ini... https://drive.google.com/file/d/0BwFK_Kzs6b60MTg3TjdyU0VPU2M/edit?usp=sharing

jackal said...

ada lagi ke click pay ni?. macam dah tak wujud je?.

[Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]